4 תשובות
זה לא כואב
ולא נורא גם
ולא נורא גם
לא כזה נורא
לא נורא? מאיזו בחינה נורא? מבחינה של זמנים, של החיסון הראשון, זה בסדר.
לא נורא
באותו הנושא: