6 תשובות
ממש לא, תלבש מה שבא לך
לא דווקא אני אוהבת 0_0
אנונימית
לי אישית לא, אבל אני חושבת שזה פשוט עניין של טעם והרגל. אני בטוחה שיש מלא בנות שכמוני ומלא בנות שלהן זה דווקא כן יוריד.
ממש לא סטייל של מושב וזה אפילו ממש ממש יפה בעיניי