2 תשובות
אם זה לא יקר מדי, תקני לה לב ותמונות וזהו
אל תעברי את ה150 שקל נגיד לדעתי
סליחה שאני מתערבת, אם את לא מרגישה שמגיע לה מאמץ מצידך אז למה את נשארת?

בכל מקרה, הייתי קונה לה משהו סמלי (בסגנון שרשראות שהיא נתנה לך) עפ ברכה ואולי 3 בלונים גדולים (לב, אחד עם כיתוב מזל טוב ואחד רגיל גדול?)