5 תשובות
לא
שואל השאלה:
*מחשב נייח*
*מחשב נייח*
אנונימי
כלום. זה פשוט גורם לספק כוח לעבוד יותר זמן ולא מומלץ להשאיר מחשב דללוק יןתר מידי כי הסםק ישרף אבל יום יומיים לא יקרה כלום..
לא נראה לי.. סתם צורך חשמל
אם אני לא טועה כן אבל יותר המסך
שלי נשרף בגלל זה
שלי נשרף בגלל זה
באותו הנושא: