8 תשובות
סתם דפוק לא חושבת שיש סיבה
כדי לא להספים נראלי
אנונימית
כנראה צוות האתר לא רוצים שיספימו שם.
שלא יחפרו שם
כן נכון זה מעצבן
כדי שלא יספימו כנראה
אבל לדעתי 8 דקות זה יותר מידי זמן
אבל לדעתי 8 דקות זה יותר מידי זמן
כדי שלא יהיה ספאם.
תדמיין/י מה יהיה אם היה אפשר לכתוב כמה שרוצים
וגם היה קשה יותר לנאמנים
תדמיין/י מה יהיה אם היה אפשר לכתוב כמה שרוצים
וגם היה קשה יותר לנאמנים
שואל השאלה:
מחזקת את הגמל
מחזקת את הגמל
באותו הנושא: