4 תשובות
קודם כל נכים זה לא קללה,סביר להניח שלא.

מצטערת,חשבתי שהתכוונת במילה "נכים" כהעלבה,יום טוב לך
שואל השאלה:
מה הקשר קללה ?!?! לא אמרתי פה שום דבר לא טוב על אף אחד
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך בעיה
אנונימית
לא,אין לי בעיה,^^,חשבתי שהתשמשת במילה נכים כהעלבה,לא הבנתי נכון,מצטערת.