11 תשובות
דיברתי בבית של חברה שלי מתוך שינה , לא חוויה מדהימה
כן אמאלה
צחוקים רצח
דיברתי כנראה אבל בקטנה
N Y
כןן אח שלי אפילו צילם אותי הולכת ומדברת
דיברתי
כן זה היה קורע אימלה
ככה הקראש שהיה לי גילה שהוא הקראש שלי
כשהייתי קטן הייתי מדבר מתוך שינה, זה טבעי וזה בסדר
דיברתי לא הלכתי
שואל השאלה:
שולה מאהבולה אחלה שם אגב
אני מתהה וואי
אנונימית
אני מדברת כמעט כל פעם מתוך שינה
והלכתי פעם אחת (אחותי וההורים שלי אמרו לי)