התחברות
הרשמה
תקשיבו דיברתי עם מישהי מגולדה לגבי עבודה והיא אמרה שהיא תחזור אליי ואמרה גם מתיי..ויש לי תחושה שהיא שכחה לחזור אליי..
מה אתם אומרים לכתוב לה נקודה או סימן שאלה על ההודעה שהיא כתבה שהיא תחזור אליי?
כי אני ממש רוצה כבר לעבוד ואני מתקשה למצוא עבודה...
26 בספטמבר 2021, 17:29
עבודה
התחלות
חיפוש עבודה
2 תשובות
לדעתי תכתבי לה "היי, רק רציתי לוודא שאת זוכרת לחזור אליי ברגע שתהיה תשובה :)"
ב
בת גוריון
כן, זה חשוב לך
*
*לא*
באותו הנושא:
תקשיבו אני דיברתי עם מישהו לזמן מה ובסוף גיליתי שהוא יכול מאוד להיות פדופיל (המשך)
אמאלה תקשיבו דיברתי עם חברה שלי, כנסו...
תקשיבו, דיברתי עכשיו עם איזה נאצית (פרו פלסטינית ערביה מטומטמת)
תקשיבו דיברתי פה עם איזה מישהו לפני כמה ימים
תקשיבו דיברתי עם הקראש ובטעות אמרתי אוכלים במקום אוכל (מקווה שתביני) , עד כמה זה פדיחה ?
תקשיבו דיברתי עם האקס
תקשיבו דיברתי עם חברה בפלאפון היא התקשרה אליי והייתי ממש קרה אליה כשדיברנו
תקשיבו,דיברתי עם מישהו חופר
תקשיבו זה חשוב דיברתי פה עם אחד המשתמשים עזרתי לו בקטע עם מישהי וגיליתי שאני מכירה אותו אישית והוא מאוהב בי עצות?
הייתם יוצאים עם מישהי בשם גולדה?? תענו בכנות
תקשיבו דיברתי עם הקבסית שלי והיא אמרה שיש לי איזה בעיה