13 תשובות
כן
כן למה לא
כדאיי
שואל השאלה:
אבל זה לא פדיחה? מה אם לא יבואו אנשים ויהיה אולם ריק?
אבל זה לא פדיחה? מה אם לא יבואו אנשים ויהיה אולם ריק?
אנונימית
^אולם ריק זה הכי כיף
לא פאדיחה, אני ממש רוצה ללכת אבל אין באיזור שלי:(
תלכו ביחד
כן!'
זו לא פדיחה.
אני עובדת בקולנוע ויש הרבה שהולכים לבד
אני עובדת בקולנוע ויש הרבה שהולכים לבד
אני כל כך רוצה ללכת אבל לחברה שלי אין תו ירוק :(
אני הלכתי וחזרתי עכשיו.
היה מדהים!!
גם אם את הולכת לבד זה שווה את זה
היה מדהים!!
גם אם את הולכת לבד זה שווה את זה
באותו הנושא: