15 תשובות
היי

תקשיבי אי אפשר לעשות עם זה כלום כרגע...
גורים מאוד מאוד מתגעגעים לאמא שלהם כשהם גורים

אני מבטיחה אחרי שהוא קצת יגדל הוא כבר לא התגעגע והכל יהיה בסדר
אני אומרת לך מנסיון כי יש לי כלבה❤
גורים הם כאלה לוקח להם זמן להתרגל לבעלים שלו
תנסו להתיידד איתו
שואל השאלה:
תודה שאת עונה לי אבל ההורים שלי אומרים שקשה להם לשמוע אותו בוכה כי זה מעציב אותם וקשה לראות אותו בוכה
בן כמה הוא?
אז אולי עדיף להביא לו אוכל צעצועים ניסיתם דרכים אחרות?
שואל השאלה:
בן חודש
שואל השאלה:
כן הבאתי לו מיליון צעצועים כאילו הוא הבן שלי ומיטה לישון עליה אוכל ומים ואפילו שמתי דברים בעגלה של שיין להזמין לו !!!
אז פשוט תנו לו לבכות הוא ממש גור
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם לתת לא לבכות כי עדיין כואב לי עליו אבל אם לא ניקח אותו ממילא מישהו אחר יאמץ
אבל ככה גורי כלבים..
ועוד שהאמא כמה צעדים ממנו בכלל לדעתי זה נורמלי יש לי כלב
אסור אסור אסור להפריד גור מאמא שלו בגיל חודש! הוא צריך לחזור אל האמא עד גיל חודשיים לפחות אם זה אפשרי
יקח לו זמן להתרגל למרות שאף פעם אי אפשר באמת להתגבר על אובדן של אמא אבל אם אתם גרים קרוב אולי אפשר עדיין להפגיש ביניהם יחד.
רגע, הוא בן חודש???
לא מפרידים גור בן חודש מאמא שלו, הוא עדיין צריך אותה ואת החום וההנקה שלה!
חכו לפחות 3 חודשים.
בן חודש זה ממש לא גדול מספיק כדי להיפרד מאמא שלו הוא עדיין צריך חלב

תקחי אותו בין שישה שבועות לחודשיים
מה אתם סתומים אסור להפריד מהאמא עד גיל חודשיים מה אתם רושמים פשוט תנו לו לבכות זה מכעיס אם אתם לא מבינים פשוט אל תענו
תחזירו אותו בדחיפות לאמא שלו עד שהוא יהיה בגיל חודשיים. לא מפרידים עד הגיל הזה, זה קריטי מאוד להתפתחות של גורים.