14 תשובות
מחריד לדעתי
אני אישית פחות מחברת לסגנון
אם את אוהבת, מי אנחנו שנגיד לא.
תעשי מה שטוב לך.
אני לא אהבתי אבל אם את אוהבת תצבעי
לדעתי צבע בהיר יותר יפה
אבל אדום נשמע מעניין אם זה מה שאת אוהבת לכי על זה
לא אוהבת
אוי כן זה יהיה יפה.
תעשי.
שואל השאלה:
אנונימי דווקא רעיון יפה
לאא.
מה שכתבת יותר יפה.
אבל הרעיון שלך גם ממש יפה.
נשמע כמו תות
אחלה
שתדע שהצבע של החדר יכול להשפיע עלייך לרעה בצורה של כעס לדוגמה
מתאים בול לאופי שלך
שואל השאלה:
@sunflower האמת שהאופי שלי מתאים לצבעים האלה אבל בחיים לא הסכימו לי עכשיו מסכימים לי אז אני שואלת עם זה יפה
לדעתי תעשי אולי רק קיר אחד או שתשאירי את התקרה לבנה
ואל תעשי אדום צעקני תעשי או בורדו או אדום בהיר ממש כזה
ומן הסתם תכתבי את החדר לפי זה
אם באלך אני יכולה לשלוח לך רעיונות מפינטרסט