6 תשובות
עזבי אל תרוצי גם חזרת ממחנה של יומיים אז את בטח עייפה או משהו.... עדיף מחר
תוותרי היום תרוצי מחר. ובתאבון לךך
לרוץ היום לא לוותר
זזיבזי, זה שהיא לא רצה ללילה אחד לא אומר שהיא וויתרה או נשברה מותר לא לעשות אימון לפעמים. בטווח הארוך זה לא משנה.
לוותר זה להשבר
שואל השאלה:
טיפב נאורח מדי בשביל זה, לא חושבת?
טיפב נאורח מדי בשביל זה, לא חושבת?
באותו הנושא: