התחברות הרשמה

יש אנשים שעדיין משתמשים ב- hoop?

שואלת בשביל לראות אם כדאי לפתוח
27 בספטמבר 2021, 21:51
HoopSnapchat    
2 תשובות
מה זה בכלל
L
Luci4
שואל השאלה:
תקשיביי אין לי מושג איך משתמשים בחרא הזה אפשר לפנות אלייך בפרטי?
אנונימית
באותו הנושא:
יש כאן אנשים שעדיין משתמשים בICQ?
באמת יש אנשים שעדיין משתמשים באימוג'י הצוחק בוכה?
יש פה אנשים שעדיין משתמשים בסנאפצאט?
יש כאן אנשים שעדיין משתמשים בסנאפצט?
למה יש אנשים שעדיין משתמשים במילים מפגר, אוטיסט, הומו, חולה נפש כקללה?
אנשים שעדיין משתמשים בסנאפצט?
למה יש אנשים שעדיין משתמשים בסמיילים כמו XD ו :* ו ;) וכאלה?
יש פה אנשים שעדיין משתמשים בווטפאד?
אנשים עדיין משתמשים בהופ? Hoop
איך משתמשים באפליקציית hoop?
יש כאן אנשים שעדיין משתמשים בפייסבוק או שלא קיים דבר כזה יותר