5 תשובות
עדיף שלא,אבל אפשר
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
את יכולה, אבל תתני לבית ספר עוד צאנס
אני חושבת שיתחילו לחשוב עלייך מחשבות רעות,כי עזבת וחזרת,אני לא חןשבת משהו רציני
אנונימית
שואל השאלה:
לפני שעזבתי דיברתי עם המחנכת הקודמת שלי והיא אמרה לי שתמיד יש לי לאן לחזור ובשנים הקודמות היו עוד שעזבו וחזרו
לפני שעזבתי דיברתי עם המחנכת הקודמת שלי והיא אמרה לי שתמיד יש לי לאן לחזור ובשנים הקודמות היו עוד שעזבו וחזרו
אנונימית
באותו הנושא: