5 תשובות
עדיף שלא,אבל אפשר
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
את יכולה, אבל תתני לבית ספר עוד צאנס
אני חושבת שיתחילו לחשוב עלייך מחשבות רעות,כי עזבת וחזרת,אני לא חןשבת משהו רציני
אנונימית
שואל השאלה:
לפני שעזבתי דיברתי עם המחנכת הקודמת שלי והיא אמרה לי שתמיד יש לי לאן לחזור ובשנים הקודמות היו עוד שעזבו וחזרו
אנונימית