3 תשובות
אני אישית אהבתי את הסדרה קצת מפגרת לפעמים אבל בכללי טובה סתם להעביר את הזמן
יש עונות טובות ויש עונות משעממות את יכולה פשוט לדלג על פרקים משעממים כמו שאני עשיתי
משעמם רצח תנצלי את הזמן שלך לדברים אחרים