6 תשובות
שואל השאלה:
אני עושה את זה לומדת בטלפון מאפליקציות ולא עוברת כבר תיאוריה שישית.. אני מרגישה סתומה וזה ממש לא פייר לא יודעת מה יש לי ובנוסף הלכתי לקורס תיאוריה המורה הזה אמר שבטוח עוברים ולא עברתי
אני עושה את זה לומדת בטלפון מאפליקציות ולא עוברת כבר תיאוריה שישית.. אני מרגישה סתומה וזה ממש לא פייר לא יודעת מה יש לי ובנוסף הלכתי לקורס תיאוריה המורה הזה אמר שבטוח עוברים ולא עברתי
קודם תעשי תרגילים ואז תתחילי תיאוריה
שואל השאלה:
מה?! מה תרגומים?
מה?! מה תרגומים?
פשוט לעשות באפליקציה קטן עליך
לעשות מלא מבחנים באפליקציה עד שתצליחי עם כמה שפחות טעויות
לשנן ולשנן
כמה שיותר
כמה שיותר
באותו הנושא: