6 תשובות
אם את תאהבי אותם, הם יאהבו אותך בחזרה.
תנסי לזרום, תעשי מה שהילדים רוצים ותהיי עדינה אל תגידי להם כזה תעשו ככה תעשו ככה
אל תדאגי
זה לא כזה מפחיד ונורא כמו שחושבים
אם את תתנהגי טוב הם יאהבו אותך תאמיני לי
זה לא כזה מפחיד ונורא כמו שחושבים
אם את תתנהגי טוב הם יאהבו אותך תאמיני לי
ילדים הם תמימים ומפגרים, תעמידי פנים שאת אוהבת מה שהם אוהבים והם ימותו עלייך.
תיהי כמו חברה שלהם
אנונימית
תזרמי עם מה שהם אומרים לך תכיני להם אוכל טעים תהני ותצחקי איתם
באותו הנושא: