12 תשובות
כן מהמם
שואל השאלה:
.
.
קישורים מצורפים:
כן
כן ממש יפה
שואל השאלה:
אוו תודהה הייתי אמורה ולצאת עם חברים ופתאום הפכתי להיות חסרת ביטחון
והעלתם לי אותו חזרה 3>
תודה!!
אוו תודהה הייתי אמורה ולצאת עם חברים ופתאום הפכתי להיות חסרת ביטחון
והעלתם לי אותו חזרה 3>
תודה!!
וואי כן.
זה ממש יפה.
זה ממש יפה.
וואי נדיר.
ואיי ממש יפהה!!!!!
מושלם
כן, אבל לדעתי אם החצאית הייתה בצבע שחור האאוטפיט היה הרבה יותר יפה:)
כןן
שואל השאלה:
תודה רבהה❤❤
תודה רבהה❤❤
באותו הנושא: