11 תשובות
לצאת להליכה
לישון
לאכול
לקרוא
בת כמה את?
שואל השאלה:
אני בת 17
אנונימית
שואל השאלה:
לא עייפה בכלל
ואין לי מה לסדר חחח
וחם בחוץ ואני לא אוהבת חם
אנונימית
תחשבי על דברים גסים שאסור לרשום בסטיפס כי בנאמנים ימחקו...
ךסדר את החדר או שאם הוא מסודר מקום ספציפי בו שלא, ש.ב., להכין משהו טעים, לעשות רשימה של החלומות (מטרות) שאת רוצה להשיג
שואל השאלה:
חחח פחות אבל תודה לך על ההצעה
אנונימית
שואל השאלה:
טוב הלכתי לכתוב :)
תנו רעיונות מה לעשות אחר כךך
אנונימית
שואל השאלה:
המשהו בשמונה שלי עלוב תאמיני ליי
אבל לפחות זה למה לא יצאתי כבר שבוע וחצי מהבית
אנונימית
לתכנן תוכניות לשאר השבוע, דברי עם חברים ופשוט תקבעי דברים
שואל השאלה:
הקטע הוא שאין לי כאלה..
אנונימית