16 תשובות
יש עוד מוות אח"כ באותה רמה ויותר גרוע.
אם ציפית שלא יהיה יותר מוות זה לא יהיה ככה
אם ציפית שלא יהיה יותר מוות זה לא יהיה ככה
שואל השאלה:
מה הכוונה ברמה יותר גרועה ? אפשר הסבר ?
מה הכוונה ברמה יותר גרועה ? אפשר הסבר ?
אנונימי
דוקרים מישהו בעין עם מחט
חותכים גופות, דוקרים מישהו בגרון ועוד.
חותכים גופות, דוקרים מישהו בגרון ועוד.
שואל השאלה:
תודה על המענה זה ממש ממש חשוב אחרת יהיו לי סיוטים
רואים אותם חותכים את הגופות ואז רואים את הגופות חתוכות ?
ורואים משהו חוץ מדם כשדוקרים מישהו בגרון ?
תודה על המענה זה ממש ממש חשוב אחרת יהיו לי סיוטים
רואים אותם חותכים את הגופות ואז רואים את הגופות חתוכות ?
ורואים משהו חוץ מדם כשדוקרים מישהו בגרון ?
אנונימי
היה תזה עם הלחתוך צורות ששם גם ירו באנשים
היה משוך בחבל מגובה וראו אותם כאילו נופלים למטה
היה משוך בחבל מגובה וראו אותם כאילו נופלים למטה
אה וזה שהם קפצו על זכוכיות אז הם גם נפלו מגובה
יש פרק שהם נופלים עם זכוכיות ויוצא לו כל הראש כזה זה די דוחה אבל אם אתה רגיל לראות דם בסדרות היריות זה כלום מתרגלים אחרי שניים
זה בעיקר פשוט מטריד כזה
כן רואים את זה, רואים גם בחור עם ידיים בתוך מישהו אחר שהוא מת כבר
שואל השאלה:
^^ א - רואים את כל הראש יוצא לגמרי מהגוף ?
^^ א - רואים את כל הראש יוצא לגמרי מהגוף ?
אנונימי
שואל השאלה:
אמאלה איזה מזל ששאלתי אותכם לפני שהמשכתי לראות את הפרק ה 2
אם הייתי רואה את מה שאמרתם לא הייתי אוכל המון זמן ורק מלקרוא את זה יש לי בחילה חחח
אמאלה איזה מזל ששאלתי אותכם לפני שהמשכתי לראות את הפרק ה 2
אם הייתי רואה את מה שאמרתם לא הייתי אוכל המון זמן ורק מלקרוא את זה יש לי בחילה חחח
אנונימי
יש קטע שרןאים מוח נוזל
לאלא לא רואים ראש כרות רואים פשוט כזה נפתח לו הראש וכמו שמישהו אמר המוח נוזל זה רק לשנייה אבל אם אתה לא רגיש זה פסדר
אבל כל הקטע שחותכים גופות ומכניסים ידיים זה פשוט ניתוחים כל בנאדם שראה כאילו האנטומיה של גריי או משהו זה לא מזיז עפעף
שואל השאלה:
^ רגע הם מנתחים אותם ומכניסים את הידיים שלהם ? יש לי להקיא
למה הם עושים את זה ?
^ רגע הם מנתחים אותם ומכניסים את הידיים שלהם ? יש לי להקיא
למה הם עושים את זה ?
אנונימי
לא הבנתי תקטע הזה בשיט נראלי לתרום איברים או וואטאבר אבל זה פשוט חדר ניתוחים והם מוציאים להם איברים אבל זה רציני כמו כל סדרת רופאים ולא באמת רואים הכול וזה בכלל לא נראה כזה ריאליסטי