3 תשובות
ספר מעולה !! ❤
אני באמצע של הספר והאנגלית סבבה לי לא קשה
אני באמצע של הספר והאנגלית סבבה לי לא קשה
ספר פנטסטי, האנגלית ברמה טובה אבל לא קשה, זה תלוי ברמה שלך.
האנגלית לא קשה.
אבל אני חושבת שנתנו לו הרבה הייפ מיותר.
הספר טוב פשוט לא ממש ממש טוב כמו שאומרים.
אבל אני חושבת שנתנו לו הרבה הייפ מיותר.
הספר טוב פשוט לא ממש ממש טוב כמו שאומרים.
באותו הנושא: