3 תשובות
שואל השאלה:
למה לא לאכול בננה עם מלח?
ואין לי בננה אז יש משהו במקום?
למה לא לאכול בננה עם מלח?
ואין לי בננה אז יש משהו במקום?
אנונימי
ללאא משננהה מהה תעשהה/יי בחיים אל תאכלל/יי בננהה עם מלחח!!!!!
אנונימית
דלקת גרון זה מספיק, רק תבקש אישור לבית ספר...
באותו הנושא: