8 תשובות
לדעתי כל העניין של בן/ת זוג , זה לתמוך אחד בשנייה, להבין ולעזור
ואם זה לא קורה, אז למה להישאר ביחד ?
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אז מה אם השעה הייתה מאוחרת כיאלו היא ךא נשארת מאוחר כל יטם
אנונימי
אני חושבת שזה לא בסדר מה שהיא עשתה אבל אתה לא יכול לשפוט.
כל עוד אתה לא יודע בוודאות מה קורה שם בבית אי אפשר.
תכתוב לה שזה פגע בך ואם היא לא תתן תגובה ראויה אני לא חושבת שהמקום שלכם הוא ביחד
שואל השאלה:
לא שופט אבל תמיד מאשימה אותי בזה היא בת 18 שתקח אחריות על עצמה לבד ולא תפיל על אחרים
אנונימי
מסכימה לגמרי, תדבר איתה
לדעתי היא לא התנהגה יפה בכלל ולא במקום..
לדעתי תחכה שהיא תשלח או שאתה יכול לרשום לה כזה היי ואז לראות לאן זה זורם
שואל השאלה:
חח עדין לא יודע מה לעשות
אנונימי
אתה לא אשם. אני זוכר אותך מאתמול.