4 תשובות
בכללי החיסון גומר עליך אז לא מומלץ לעשן ירוק פשוט
שואל השאלה:
מאוחר מידי :)
אנונימי
כן לדעתי עישנתי בכל החיסונים. היה בסדר. עשיתי הרואין אפילו בחיסון השלישי
ממש נוראי לא ממליץ