4 תשובות
לא כואב, בד''כ לא עושים הרדמה לסתימה
בקשר לשאלה השניה, כמדומני שכדאי לחכות שעה, אבל תשאלי את הרופא
בקשר לשאלה השניה, כמדומני שכדאי לחכות שעה, אבל תשאלי את הרופא
מרדימים רק באזור של השן (מקומי)
וצריך לחכות כמה זמן עד שמותר לאכול
וצריך לחכות כמה זמן עד שמותר לאכול
אנונימית
עשיתי 3 סתימות בלי הרדמה
סתימה לא כואבת
באותו הנושא: