13 תשובות
ללכת לבקש עוד קטשופ במקדונלדס
"בואו נעשה מעגל וכל אחד יספר משהו"
פשוט תספרי הכל בסדר
"תדבר"
^^ ואו אנחנו עושים מעגל כל פעם בבית ספר כל הזמן ומכריחים אותנו לדבר וזה משגע לי תחיים._. באלי לבכות
כן אמאלה הכי מזדהה איתך
קראתי את המשפט "בואו נעשה סבב וכל אחד יגיד בתורו" ונהיו לי דפיקות לב מזל שאני לא בבית ספר יותר
מסכימה..
"איזה מביך יצאת, אני במקומך הייתי ..."
סתום תפה מי ביקש ממך ביקורת לך אין טראומות מהעבר שמעיקים עליך היום
סתום תפה מי ביקש ממך ביקורת לך אין טראומות מהעבר שמעיקים עליך היום
אנונימי
"למה את שקטה/ עצובה?"
בבקשה אל תשפטו אותי בלי לדעת מה עובר עלי.
זאת לא אני זאת החרדה החברתית שלי.
בבקשה אל תשפטו אותי בלי לדעת מה עובר עלי.
זאת לא אני זאת החרדה החברתית שלי.
אנונימית
כנל, לי יש חרדה ואני לא ידעתי אז ואני בטיפול וזה, בארומה היה הכי קשה לדבר, אמרו לי גם אם בכוונה לנסות לדבר, אני מנסה אבל לא מצליחה לבטא או לומר משהו, וחרדות שלי התחזקו מזה, ויש לי די טרגירים לחרדות ממקרים אחרים, זה סיוט החרדות האלה,כלומר אני מטופלת ואני עדיין לא יודעת אם התגברתי על זה ואני עוד מפחדת וחרדה מכל מצב חברתי, מקומות עמוסים וגם ביקורת וזה . לפחות אני הצלחתי לעשות חלק. במצב של אז היה לי קושי לדבר עם אנשים ואפילו להיות בקניון, פלוס בארומה היו לי התקפי חרדה רוב הזמן פעמיים, לעבוד שם היה קשה, אף פעם אל תגידו לאנשים עם חרדות לדבר , כי זה מסובך וקשה , עד כמה שהם רוצים לדבר ולבטא את עצמם, הקושי הוא עצום, הפחדים שיצחקו עליך, וכל זה לא הגיוניים בשיט אבל זה מה שזה , תסריטים שלמים של דברים מפחידים ולא נעימים, מכל הניתוק הקשר שגרם לי לפלוס טרגירים גם עם חרדות שיש לי , נהייתי חרדה ממש שאולי לא רוצים לדבר איתי או מנתקים איתי או משהו כזה, בלי לשפוט אנשים שאולי עסוקים, אבל המוח שלי בתסריטים מפגרים , כי ככה זה בכל פעם שלא ענו לי או הגיבו לי בפרטי או בכללי, האם קרה משהו, אולי לא מספרים לי, אולי כועסים עלי וכל זה , מלא תסריטים , יש קטעים שהייתי מעדיפה להיות מובכת ולשנוא את עצמי בגלל ההבכה אישית ש כן עסוקים או שלא משהו כזה, זה היה עדיף יותר מאשר לגלות שמנתקים אתך קשר אתך , טוב אני מבינה שרוצים להיפרד אבל חרדות שלי היו בשמיים, ועוד בזמן הניתוק שלא ידעתי, היו לי חרדות פאקינג שאולי אולי, וזה היה הנכון, אתם מבינים את השיט הזה לחשוב שאולי אחרי שלא עונים לך , שלא רוצים לדבר אתך או שקרה משהו, או שפשוט אולי את משעממת אנשים וכל זה , זה משגע את המוח, היו לי מיליון ואחת מחשבות חרדות, בהתחלה חשבתי שזה לא נכון כי אולי קרה משהו או עסוק או לא יודעת, גם ככה בגלל הניסיון שלי שהוא היה חסר ידע לגבי לעזור לאנשים וזה במצבים של חרדות וזה, יש שהעליתי להם וגם לעצמי את הטריגרים לרמה גבוהה מדי שלא בכוונה וגם לעצמי, אז אחרי כל זה, שהיה לי ניתוק קשר אחרי עוד מקרה לא נעים, החרדות שלי היו בפאקינג רמה ממש גבוהה שגילתי שהוא ניתק, כלומר אם רצית להיפרד ממני תגיד אבל לא לספר לי וכל זה, להשאיר את לדמיון שלי, הלו אני עם חרדות, הדמיון שלי עם חרדות ומחשבות לא טוב, אני נהייתי חרדה מדי,כל שנייה היו לי מחשבות שאולי קרה משהו, אולי הוא כועס עלי וכל זה , ומתברר שחרדה שלי הייתה נכונה יחסית, הוא לא רצה לדבר איתי . אחרי כל זה , נהייתה לי גם חרדת נטישה גם בחלומות, כל פעם שלא עונים לי , אני מתחילה להיות חרדה מדי מה שקרה לי לא יקרה או מפחד שזה יקרה שוב. חרדות שלי אולי בטיפול וזה אבל עדיין יש לי חרדה ממה שיכול לקרות אם ינטשו אותי או יעזבו אותי מבלי לומר או שזה יקרה שוב, וזה די קשור לחרדות שלי, כל הניסיון לעזור לאנשים פה עשה לי טגרירים פלוס וגם לאותם אנשים שחשבתי שעזרתי פלוס טרגירים , החרדות שלי דפקו אותי וגם בגלל זה הייתי יותר מדי בחרדות על אנשים אחרים, מעבר לזה, שגם החרדות שלי שיגעו אותי במה שקרה בניתוק הקשר המעצבן הזה, שעות על גבי שעות של מחשבות חרדות והתרסקות אישית עוד יותר מקודמת, אני עדיין בטיפול , היום הבנתי והשנה הבנתי שזה היה בגלל חרדות וגם בלי קשר לזה ולניתוק קשר , אני עדיין עם חרדות לגבי אם יקרה לי שוב ניתוק קשר, הניתוק קשר הגביר לי את החרדות ויש לי יותר מדי זיכרונות קשים ובגלל זה אני כל הזמן חרדה שאולי אנשים שלא עונים לי לא מדברים איתי מסיבה כלשהי או כועסים עלי, או שונאים אותי ומשהו כזה, במהלך כל הניתוק קשר המחשבות שלי עם חרדות היו ככה : למה הוא לא עונה לי , החרדה שלי ככה: אולי עשית משהו לא בסדר, אבל הכול היה בסדר קודם, לא רבנו, החרדה אולי עשיתי משהו פוגעני, או דיברת משהו לא יפה, לא יודעת, אמרתי משהו רע, לא יודעת, רגע הוא שונא אותי, אולי, הוא כועס עלי? אולי, הוא לא רוצה לדבר איתי , ייתכן, למה שלא ירצה, לא יודעת, אולי עשית לו משהו , אבל מה עשיתי לו אז, לא יודעת, אולי עשית, אבל מה עשיתי, משהו, אולי קרה משהו לו, ייתכן , מה בדיוק יכול לקרות שהוא לא רוצה לענות לי, אולי עסוק , וזה אבל למה הוא לא עונה לך, לא יודעת, או שאולי קרה לו משהו, מה יכול לקרות לו, אולי הוא בדיכאון, לא אם הוא היה היה מספר לי אבל יש כאלה שלא רוצים לספר , אבל הוא נראה בסדר שדיברתי אתו, אבל כל מי שדיברת אתו היה נראה בסדר כמו הקודם, מה אתו, שכחת שהוא לא היה בן אדם טוב אבל הוא שונה, ואם הוא לא , ואם הוא שונא אותך, למה שישנא , אולי גרמת לו למשהו שאינו רוצה, למה, לא יודעת, למה שישנא לא יודעת, אולי עשית לו משהו, אבל מה עשיתי, לא יודעת משהו, אולי מישהו אצלו נפטר או מת, אולי, אולי הוא לא רוצה לדבר איתי , ייתכן אבל הכול היה בסדר, את בטוחה אולי שמעמת אותו, אבל דיברנו על אנימה וזה, מה יכול להיות רע בזה, אולי זה בגלל שביקשתי ממנו לעזור לאותה ילדה , ייתכן אבל נראה שהוא שמח לעזור ועזר, אולי זה הוא כועס שעירבתי אותו בזה , ייתכן אבל לא אמר לי כלום, למה שיגיד לך , כי לא יודעת, אז הוא כועס עלי בגלל זה, אולי, למה אולי, כי ייתכן שהוא לא אוהב אותך בגלל שעירבת אותו, אולי זה היה יותר מדי ולא היה מקצועי כמו פסיכולוג אבל לא הייתה לו בעיה, וייתכן שהוא נפרד ממך, אבל היה טוב , לא רבנו, נכון, או שכן רבתם, אבל בהתחלה היה טוב ולא היו ריבים, אולי משהו שאמרתי לו היה פוגעני, או שפגעתי בו או משהו כזה, אולי, אמרתי לו משהו, עשיתי לו משהו, אולי, אבל מה , משהו, איזה משהו, משהו, אני חופרת לו, אולי, אבל חשבתי שאין לו בעיה לדבר עם אנימה, הוא חושב שזה חופר או מרגיז , אולי .. וככה וככה .. וזה קרה שוב עם מישהי שקשר אתה נעלם לי והיא הייתה במצוקה ולא ענתה לי אחרי כמה זמן ואלה היו חרדות שלי מישהי אחרת, גם למישהי השנייה ושלישית זה קרה, זה שיגע אותי . אני עדיין לא יודעת מה עלה בגורלה של זו שלא ענתה לי והשלישית אולי היא עסוקה אבל החרדות משגעות אותי, פלוס כל הניתוק קשר גרם לי להגברת החרדה פי אלף .. אז אם אתם עסוקים תגידו לי פאקינג בבקשה, אני אבין ואשתדל להבין, תדברו ותגידו לי כי אני עם חרדות וזה יכול לשגע בן אדם שחרדות שלו כל שנייה גורמות לו לחשוב על דברים לא הגיוניים . באמת, אם אתם לא רוצים לדבר איתי או בא לכם להיפרד וזה , אז תיפרדו כמו בני אדם, תסבירו לי למה ומדוע ואני אשתדל להבין, לא מבטיחה שיהיה לי קל , בכל זאת פרידות זה קשה אבל זה עדיף לדעת ולהבין למה זה ולנסות להיפרד בתור ידידים או משהו כזה, הפרידה שעברתי פה ממישהו מניתוק קשר עשתה לי חרדות ורע יותר .. בהתחשב במזל הרע שלי לפני זה, אני וחרדות שלי וחרדות שלי ואני , זה כיף חיים לחרוד כל שנייה אם לא רוצים לדבר איתי או משהו כזה .. אם מדברים עם אנשים עם חרדות, לפחות אל תגרמו להם לחשוב על דברים גרועים שיקרו אם אתם לא עונים להם ... לפחות תסבירו או משהו כזה, לפחות במקרה שלי, גם עם חבר שלי מילדות אני עושה נקודות ומחכה שיענה , אני מבינה שאולי הוא עסוק וזה , לפעמים זה קשה לחשוב בהגיון ולהבין את זה שעדיין יש לך חרדות שלא הוקטנו . זה סיוט החרדות.. בבקשה אם אתם מכירים כאלה עם חרדות , תדברו אתם, עזרו להם למצוא את הדרך שלהם להתגבר על חרדות , בטיפול נכון ועזרה, שירצו עזרה, תבינו ו אל תקשו עליהם, גם תעזרו להם לצאת מאזור הפחד וחרדה לאט לאט. ואל תעזבו אותם או תעשו להם טרגירים או משהו כזה, לפחות במקרה שלי , יש לי עדיין פחדים וחרדות שאני מנסה לגבור עליהם וזה לוקח ממני כוח ואנרגיה ... עד שאני אחלים מזה איכשהו, אני מקווה שכבר לא יהיו לי מחשבות של חרדות, ואני מבקשת סליחה מכל שאלה לא עזרתי להם ודאגות החרדות שלי שיגעו אותי וגרמתי לכם לטריגרים פלוס פי אלף או משהו כזה.. זה הזיק לשנינו ממש . אני מקווה שתמצאו דרך לעבור את זה אם תרצו ושאם אני ואתם נתגבר על זה איכשהו נוכל לסלוח לכל הדברים הרעים שעשינו זה לזה וכל זה שנעבור את זה ונצחק על עצמנו בלי לשנוא את עצמנו וכל זה . שנסיים את התהליך המתיש הזה של ריפוי והתגברות והבנה וכל זה אולי נוכל לדבר כמו אנשים שלא חרדים מכל מני דברים מלחיצים ועוד דברים . רפואה שלמה לכולנו פה
שואל השאלה:
^אורה ושמחה
מזדהה איתך, רק שאני לא בטיפול, צריכה להתמודד עם זה לבד :/
^אורה ושמחה
מזדהה איתך, רק שאני לא בטיפול, צריכה להתמודד עם זה לבד :/
אנונימית
שיהיה לך בהצלחה עם זה. אני מקווה. אולי תנסי טיפול אם את רוצה. אם לא זה בסדר גמור, מתי שיבוא לך