2 תשובות
שואל השאלה:
איך עוזבים אותה דרך האייפון?
איך עוזבים אותה דרך האייפון?
אנונימי
צריך להסיר ממנה את כל החברים ואז כשאתה (בתור מנהל) עוזב את הקבוצה היא נמחקת.
באותו הנושא: