11 תשובות
פיזיקה
מתמטיקה 5
פיזיקה, מתמטיקה חמש יחידות גם יש יותר הכנה ומיקודים ובאופן כללי יותר כלים להצלחה. מכיוון שיש פחות שמרחיבים פיזיקה ממתמטיקה בעיקר.
פיזיקה
שואל השאלה:
כל מי שאמר פיזיקה, עד כמה זה יותר קשה?
כל מי שאמר פיזיקה, עד כמה זה יותר קשה?
פיזיקה
אנונימי
לי יותר קשה היה מתמטיקה. הבית ספר שלי לא השתמש במיקודים גם ככה.
נראלי שזה תלוי בית ספר גם. בבית ספר שלי מתמטיקה היה מקצוע טהור ורמות הפאניקה שהמקצוע הזה גרם עברו כל גבול באמת.
נראלי שזה תלוי בית ספר גם. בבית ספר שלי מתמטיקה היה מקצוע טהור ורמות הפאניקה שהמקצוע הזה גרם עברו כל גבול באמת.
בפיזיקה משתמשים במתמטיקה זה נכון. אבל, בתיכון המתמטיקה היא יחסית פשוטה- יותר מתבססים על ההבנה. חשוב מאוד להבין נוסחאות ולסרטט תרשימים כשצריך. להבדיל בין סקלר לווקטור. יש עוד כמובן.
בסוף אם מבינים את הבסיס ביא, ביב זה נעשה פחות קשה
בסוף אם מבינים את הבסיס ביא, ביב זה נעשה פחות קשה
זה מאוד משתנה בין כל אחד ואחד.
אני אישית סיימתי 5 יח"ל מתמטיקה אך עדיים לומד 5 יח"ל פיזיקה, ולדעתי פיזיקה זה ללא ספק מקצוע מאתגר יותר, שכן הוא דורש יותר הסתכלויות והיבטים שונים בעוד שבמתמטיקה הטכניקה די דומה ברוב המקרים והעקרונות מאוד חןזרים על עצמם, פשוט בדרך שונה כל פעם.
אני אישית סיימתי 5 יח"ל מתמטיקה אך עדיים לומד 5 יח"ל פיזיקה, ולדעתי פיזיקה זה ללא ספק מקצוע מאתגר יותר, שכן הוא דורש יותר הסתכלויות והיבטים שונים בעוד שבמתמטיקה הטכניקה די דומה ברוב המקרים והעקרונות מאוד חןזרים על עצמם, פשוט בדרך שונה כל פעם.
מתמטיקה דרשה ממני הרבה יותר השקעה בהשוואה לחומר בפיזיקה. לכן מתמטיקה
נכון לכיתה יא את פיזיקה שרדתי ומתמטיקה לא. ירדתי לארבע מתמטיקה ממש בהתחלה. מה שכן, בכיתה יב יש עוד הרבה מאוד חומר ללמוד בפיזיקה. רוב החומר אפילו
באותו הנושא: