9 תשובות
דתי
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
תלוי.
האמת שזה יכול להיות מעניין ללמד בבית ספר חילוני אבל זה באמת תלוי מה את רוצה ללמד ואיך את חושבת שתתנהלי שם
שואל השאלה:
ללמד ביולוגיה, תיכון
אנונימית
בבתי ספר דתיים החוקים יותר קשים ולא מקבלים להטבים וגם יש דברים נגדם שם בגלל החינוך
נראלי חילוני
לדעתי זה סוג של אתגר ללמד בבית ספר חילוני כשאת דתייה, זה אורח חיים שונה וזה יכול ללמד את שני הצדדים.
לדעתי עדיף לך לפי מקום המגורים שלך, אם יותר קרוב לך בית ספר דתי והם משלמים לך יותר אז תקחי את הדתי, אם יותר קרוב לך חילוני והם משלמים לך יותר אז קחי את החילוני.
בבית דתי לרוב התלמידים יותר מכבדים את המורים אבל ויש אבל גדול זה מאוד תלוי בבית סםר יש בתי ספר שהתלמידים לא רואים בעיינים גם בביתספר דתי לכן זה תלוי מאוד בביתספר שאת רוצה ללמד בו
בעיניי אם את מורה שממש אוהבת תמקצוע וזה הכי טוב ביתספר אולפנה לבנות כי הן ממש מתחברות למורות ומראות אהבה ככה זה היה אצלנו ואז המורות ממש גם אהבו אותנו כי זה היה הדדי כזה