11 תשובות
*השם שלו* השווה
נגיד עומר השווה ואז האימוגי הזה נוו
נגיד עומר השווה ואז האימוגי הזה נוו
"*השם שלו* המנקה של בצפר" ככה אני קוראת לחבר הכי טוב שלי:)
אנונימית
אח יקר
שואל השאלה:
אני מדברת ברצינות..
אני מדברת ברצינות..
אנונימית
שואל השאלה:
להגיד לו נסיך שלי זה מוגזם
להגיד לו נסיך שלי זה מוגזם
אנונימית
תקראי לו אולי בשם שלו ואלי תוסיפי סמיילי משוגע?
אנונימית
^^^גם אנחנו
כולם כאן ענו ברצינות לפי מה שהם היו עושים סיס
בכל מקרה, תכתבי לו איזה שם מצחיק כאילו לקרוא למישהו נסיך שלי וכל השיט הזה לא בציניות זה מחריד בעיניי סורי
בכל מקרה, תכתבי לו איזה שם מצחיק כאילו לקרוא למישהו נסיך שלי וכל השיט הזה לא בציניות זה מחריד בעיניי סורי
יא לא חשבתי שתביאי לי פרח אבל תודהה
שואל השאלה:
תודה לךך
תודה לךך
אנונימית
כפרה עליך תגידי לו
באותו הנושא: