39 תשובות
פשוט אנשים מפגרים אומרים דבר כזה
כי פעם בעבר לנשים לא היו הרבה זכויות
משתמשים וזורקים
כנראה כי בעבר לא היה הרבה זכויות לנשים.
I:
שואל השאלה:
נו ומה זה קשור שלא היה להן זכויות לזה שהן חפץ
גם לחתול אין זכויות אבל לא אומרים שהם חפצים
אנונימי
כי אנשים מפגרים לגמרי
כן אבל אתה לא יכול לזיין חתול סו...
שואל השאלה:
אז רק בגלל שמזיינים נשים הם חפצים?
אז למה גבר הוא לא החפץ?
אנונימי
כי ככה אומרים
שואל השאלה:
פאק אנחנו מלכים אחי
תודה על ההארה
אנונימי
אחי לא יודעת על מה אתה מדבר כל גבר שאני מכירה סוגד לנשים בקטע כזה נואש שזה עצוב ^ אתם צריכים אותנו יותר שאנחנו צריכות אתכם
לשאלה, כי משתמשים בה, כי היא נועדה להיות אמצעי למטרה ולא יותר.
זה כמובן בולשיט טהור.
שואל השאלה:
איזה גבר נואש לנשים וסוגד להן??
את צריכה להחליף את הגברים בחייך
אנונימי
נו זו צורת דיבור.
הכוונה היא שהם נואשים מאוד לחברה, ויתפשרו על כל בחורה.
זה לא כולם, אבל המון גברים רוצים אישה מאוד מאוד, ולנשים את הקטע הזה לפחות מניסיוני.
שואל השאלה:
וואו, כל הגברים שאני מכיר הם ההפך.
דווקא נשים יותר נואשות לאהבה ולבן זוג אם כבר
אנונימי
נשים מוצצות לגברים כדי שיאהבו אותן רק אומר
אנונימי
שואל השאלה:
אשכרה, פעם ראית גבר יורד לאישה במועדון? זה דברים שרק נשים עושות, הן מתות לאישור מגברים שהן טובות
אנונימי
יש פה אנשים חכמים
אנונימי
אף אחד לא אומר את זה רק פסיכופתים אולי
ובגלל שאוהבים לקרוא להן חפץ מין מתי פעם אחרונה ראית הומלסית אישה?
אנונימי
אין לי חברה אחת שמוכנה לרדת לגבר. אבל יש לי המון חברים שירדו בכיף לאישה.
לרוב אנשים פשוט מתים לאישור מאנשים אחרים שהם טובים. בן בת זה לא משנה.
ואם כבר זה פשוט כי החברה גורמת לך להרגיש שאם בחורה לא ככה או ככה היא לא טובה ואלו הרבה פעמים קריטריונים של גברים, וזה שאישה רוצה לעמוד בהם כדי להרגיש טובה לא אומר שהיא רוצה גבר, פשוט אומר שהיא מאמינה לשטויות של החברה.
שואל השאלה:
זה ממש לא נכון.
את יודעת כמה בנות נפגשות עם בנים רק כדי לרדת להם ובלי לקבל שום דבר בתמורה? נשים נהנות לספק יותר מאשר להיות מסופקות.
כולם צריכים להרגיש אהבה, אבל כשבנות רואות גבר שהן רוצות הן יעשו כמעט הכל כדי לזכות באישור שלהם.
אנונימי
אין לזה באמת סיבה, אנשים אומרים את זה בלי סיבה כי הם פשוט שוביניסטים והם נגד זכויות של נשים. אבל אני בעד זכויות של נשים
אני חושב שלא צריך להגיד ככה על נשים.. גם לחפצים יש רגשות
אתה יכול לספר לעצמך מה שאתה רוצה, אני הייתי סביב אנשים מספיק זמן כדי לראות של בנים עומד רק בעקבות מגע מקרי אם איזו בחורה בזמן שהבחורה צפויה לנסות להתרחק.
בנות רוצות אהבה וחברה, גם חברה טובה זה עובד, אבל הן לא רוצות שום דבר שספציפית גבר מביא בעקבות היותו הוא גבר.
לעומת זאת גברים מסתכלים על אישה כאילו היא אלוהים ומוציאים תירוצים כדי להיות בסביבתה. רואים את זה בכל פלטפורמה, אפילו בפריקינג טלוויזיה.
אני מנחשת שאתה מכיר, וסבבה אם אתה רוצה להמשיך להאמין בזה שיהיה לך בכיף, אתה עוד תתבגר.
כי משתמשים בהן וכשלא צריך זורקים
כי לצערינו עדיין יש אנשים שוביניסטים שחושבים שגברים יותר טובים מנשים מה שממש לא נכון זה סוג של סלנג בחברה של היום ולדעתי זה ממש לא בסדר להגיד שנשים הן חפצים כי יש דבר שנקרא זכויות האדם לכן מי שחושב ככה באמת צריך לפתוח ויקיפדיה לקרוא קצת על זכויות ושיווין או משהו במקום לדבר שטויות כאלו
שוביניסטים אומרים את זה זהו
הבדיחה מבוססת כי בדרך כלל גבר משלם בדייט ומשלם על הוצאות. כיביכול רצוי שיקבל מוצר טוב "חפץ".
אנונימי
משם מגיע הביטוי
אנונימי
המקור למשפט הוא במילה החפצה, או objectification באנגלית.

הכוונה במילה החפצה הוא לא שמתנהגים לנשים ככה כי הן חפצים -
אלא שהיחס של מטרידים כלפי נשים הוא תת אנושי במהות שלו, כלומר שהם לא פונים אליהן כאל אדם שווה זכויות עם מחשבה ותחושה ורצון, אלא כאל אמצעי לסיפוק מיני שהם יכולים להשתמש בו.

אין שום קשר בין זה למי מבין המינים מחצין יותר את המיניות שלו.
אין שום דבר בעייתי בסקס - הבעיה היא אלימות.
כל עוד הכל מוגן, בגיל מתאים והדדי, זו פעולה אנושית נפלאה שאפשר להביע איתה אהבה, חיבה או לחוות דרכה עונג.
כי כל התנך (ושאלוהים יסלח לי אמן) מבוסס על החפצה ואפס כבוד לנשים וככה היה גם כל ההיסטוריה
שואל השאלה:
לבנים עומד מנשים כי הם מגורים מינית, זה הטבע.
אבל גברים (רובם) לא ישפילו את עצמם בשביל בחורה. לעומת זאת גם הבחורה הכי חזקה שיש תתנהג כמו סמרטוט ליד הגבר שהיא רוצה.
ההבדל שלגברים יש סטנדרטים נמוכים והם רוצים המום נשים, אבל נשים מתבייתוץ על גבר אחד איכותי. וכשהן רוצות אותו? אין משהו שהן לא יעשו.
אנונימי
רבותיי וחפציי, יש לנו פה, מומחה לנשים!
אנונימי
מי אתה להגדיר מה זה אישה חזקה? מה זה "להתנהג כמו סמרטוט"? מה זה "סטנדרטים" של משיכה? כל הגברים רוצים הרבה נשים? כל הנשים נתפסות על גבר אחד?
כמה נשים וגברים פגשת שאתה מכריז על המסקנות שלך עם כל כך הרבה בטחון?

כמה מהידע שלך מגיע ממקור שהוא לא קלישאות שחוקות?

אלו סתם מיתוסים סקסיסטים לגבי גברים ונשים.
בוא תכליל עוד קצת, אולי גם הנשים מוצאות את הבחור שהן מתבייתות עליו כשהן מסתובבות בשמלות ורודות בקניון ופוגשות את הגבר מחוץ לאיצטדיון כדורגל מחזיק שישיית בירה?
משחקים בנו כמו באיזה בובות והמדינה שותקת .
ואוו כמה תגובות מגעילות ושוביניסטיות!!
אישה היא לא חפץ! פעם החשיבו אותן ככה והיום זה השתנה.
אמרו ככה פעם כי בדרך כלל האישה הייתה רק בבית שומרת על הילדים מנקה את הבית מבשלת ובקיצור עושה את כל מטלות הבית והגבר הלך לעבוד אז החשיבו אותן כחפץ שלא באמת עם מטרה מסויימת אבל לאט לאט אנשים הבינו ונכנס להם קצת מוח לראש והבינו שבנות ובנים שווים כאחד ולשני המינים מגיע שיוון זוכויות שווה! יש דבר אחד שמבדיל בין בנים לבנות וזה מה שיש להן בין הרגליים. זהוו
אנחנו לא חלשות ואף אחד לא ינצל אותנו אנחנו יכולות לעשות מה שבא לנו בידיוק כמו כמו גברים!! חלאס לשוביניזם ולגזענות!!
נשים הן לא חפץ ומזמן הנורמה המפגרת הזאת השתנתה יש לנו זוכויות והערכה בידיוק כמו גברים!
אנחנו לא חלשות אנחנו מאוד חזקות פיזית ונפשית ואין אחד שיגיד אחרת!! בנים ובנות שווים כאחד!
השאלה הזאת עולה לי על העצבים אוף
שים לב מה שאתה כותב ולמילים שיוצאות לך מהפה
אני חושבת שזה בגלל שכאילו בעבר (למשל בתנך אם את מאמינה) התייחסו לנשים כמו חפץ, היו נותנים נשים להנשא לגברים ותפקיד הנשים היה להוליד ילדים לנקות ולבשל