8 תשובות
לקום ולעבור מקום
זה מוזר והייתי מגביר את החשדנות שלי עליו
שאין מה לעשות. מעצבן אני מבינה אותך
אם האוטובוס ריק הייתי מציע לך לעבור מקום.
אין סיבה שישב לידך.
אולי סתם מטרידן וחשב שאת נראית טוב. אבל תכלס הוא מחויב לשים מסיכה, זה מקום ציבורי וסגור. ובמיוחד כשהוא מתיישב ליד מישהו. תעירי לו על זה. ותעברי מקום אם לא נעים לך, את לא צריכה להישאר שם רק בגללו.
שואל השאלה:
לא היה לי נעים לבקש ממני לקום כדי שאני אעבור מקום
שהוא מעצבן רצח אבל זה יהיה מביך אם תקומו אבל עדיין כאילו תקומו תעברו מקום
שואל השאלה:
אבל כן ביקשתי שישים מסיכה (אבל הוא לא שם על האף )