4 תשובות
בערך בכל חנות של הכל בשקל או קיוסק
אנונימית
שואל השאלה:
איפה?,חיפשתי מלא בכל מיני מקומות ולא מצאתי
איפה?,חיפשתי מלא בכל מיני מקומות ולא מצאתי
אנונימי
אחי תעשה טובה אל תשתמש בזה, זה גורם לאנשים להיבהל ולחיות להיכנס לפאניקה
אנונימי
שואל השאלה:
דבר ראשון כל הכבוד על האכפתיות
דבר שני לא חושב שזה יכניס מישהו לפאניקה כי זה לא עושה בום או משהו וגם אנחנו מצלמים באזור לא עירוני או משהו(עדיין אין מיקום שקבענו אבל זה אמור להיות כמו מדבר)
בקיצור זה לא אמור להפריע למישהו
דבר ראשון כל הכבוד על האכפתיות
דבר שני לא חושב שזה יכניס מישהו לפאניקה כי זה לא עושה בום או משהו וגם אנחנו מצלמים באזור לא עירוני או משהו(עדיין אין מיקום שקבענו אבל זה אמור להיות כמו מדבר)
בקיצור זה לא אמור להפריע למישהו
אנונימי
באותו הנושא: