4 תשובות
עדיף שתתייעצי עם רופא תרגישי טוב
זה הגיוני קרה לי אחרי חודש
יש את זה גם לאבא לשי וגם לי זה היה כמה חודשים אחרי אבל לי זה עבר צריך ללכת לרופא שיפנה אותך למעבדת קורונה ושם כנראה יטפלו בזה אבא שלי לא הלך עדיין אז אני לא יודע מה עושים שם בדיוק אבל הפנו אותו לשם
כעיקרון שהלכתי לטרם עשו לי ספירת דם ויצא לי שהכדוריות דם לבנות גבוהות משמע שיש וירוס כנראה שאם תעשי בדיקה תצאי חיובית עדיין
באותו הנושא: