9 תשובות
לא. רק לעשות כאילו
לא
רק לשחק את המשחקים שהיו שם
לא
רק בכאילו
לא הם סתם מעמידים פנים, אף פעם לא נתנו לי למלצר שם
אמ משהו כזה כושל
היה אפשר להעמיד פנים שאתה עובד במיקפה
אני זוכרת שאני הייתי המנהלת שם...
נוסטלגיה