9 תשובות
לא. רק לעשות כאילו
לא
רק לשחק את המשחקים שהיו שם
רק לשחק את המשחקים שהיו שם
לא
לא
רק בכאילו
רק בכאילו
לא הם סתם מעמידים פנים, אף פעם לא נתנו לי למלצר שם
אמ משהו כזה כושל
היה אפשר להעמיד פנים שאתה עובד במיקפה
לא ממש
אני זוכרת שאני הייתי המנהלת שם...
נוסטלגיה
נוסטלגיה
באותו הנושא: