תשובה אחת
אפל מיוזיק (בכסף) אבל שווה כל שקל. ויש שישה חודשים חינם.
אבל, יש אפליקציה בחינם לאייפון "player gr" יש בה פרסומת אחת רק כשנכנסים לאפליקציה ולפעמים באגים אבל סה"כ היא טובה.
ויש לך עוד אחת, sound cloud. גם היא בחינם.
אבל, יש אפליקציה בחינם לאייפון "player gr" יש בה פרסומת אחת רק כשנכנסים לאפליקציה ולפעמים באגים אבל סה"כ היא טובה.
ויש לך עוד אחת, sound cloud. גם היא בחינם.
באותו הנושא: