6 תשובות
כן
תוך יומיים לדעתי לא יכאב שברתי ממזמן את היד אז אני פחות זוכר
כן הכל טוב שברת את היד מין הסתם יכאב לך
כן שברת את היד מן הסתם שזה יכאב
אם היד נשברה לא מזמן, אז היא מן הסתם כואבת. הגבס לא מרפא את זה, הוא רק דואג שהעצם תתאחה ישר.
כן ברור
באותו הנושא: