10 תשובות
פלואור יותר אלקטרושלילי ממימן, אבל אני לא יודעת האם זה כזה משמעותי, בגלל הפחמן.
רגע- פלואור יותר אלקטרושלילי מפחמן (?)
(לפי ptable)
אז יש קוטביות, כי האלקטרונים נמשכים יותר לפלואור.
(לפי ptable)
אז יש קוטביות, כי האלקטרונים נמשכים יותר לפלואור.
אוקיי לא משנה, אני צריכה לחזור על הנושא הזה.
שואל השאלה:
טוב תןדהה בכל זאתת!❤
טוב תןדהה בכל זאתת!❤
אנונימית
שואל השאלה:
וכן פלואור הוא 4 ופחמן 2.5
וכן פלואור הוא 4 ופחמן 2.5
אנונימית
חזרתי על החומר:
אם יש קשרים קוטביים שמאוזנים בכך שהאטום האלקטרושלילי באמצע (כמו בch4), המולקולה לא נחשבת קוטבית.
קשרים קוטביים הם כאשר ההפרש בין האלקטרושליליות של האטומים גדול מ0.3.
במקרה עם הפלואור, זה לחלוטין קוטבי. והפלואור לא נמצא במרכז, אז המולקולות האלה קוטביות.
אם יש קשרים קוטביים שמאוזנים בכך שהאטום האלקטרושלילי באמצע (כמו בch4), המולקולה לא נחשבת קוטבית.
קשרים קוטביים הם כאשר ההפרש בין האלקטרושליליות של האטומים גדול מ0.3.
במקרה עם הפלואור, זה לחלוטין קוטבי. והפלואור לא נמצא במרכז, אז המולקולות האלה קוטביות.
שואל השאלה:
יאו איזה כיף שענית חשבתי שלא יענו
ופליז שאת יודעת כי אני לא מוצאת כלום על זה וזה דחוף ליי
יאו איזה כיף שענית חשבתי שלא יענו
ופליז שאת יודעת כי אני לא מוצאת כלום על זה וזה דחוף ליי
אנונימית
שואל השאלה:
כי כאילו בגלל שאם ה4 מסביב (המימנים) הם אותו הדבר אז זה לא אמור להיות קוטבית בגלל זה זה מבלבל
יש לי גם ch3f זה קוטבי ?
ויש גם ch2f2 יכול להיות שזה הכוונה ברגעי וקוטבי?
כי כאילו בגלל שאם ה4 מסביב (המימנים) הם אותו הדבר אז זה לא אמור להיות קוטבית בגלל זה זה מבלבל
יש לי גם ch3f זה קוטבי ?
ויש גם ch2f2 יכול להיות שזה הכוונה ברגעי וקוטבי?
אנונימית
זה פשוט אם יש אטום אלקטרושלילי יותר בצורה משמעותית מאחרים במולקולה, אז הקוטביות קבועה.
ואם אין, אז סטטיסטית יהיה מצב שבו האלקטרונים יהיו יותר בצד של אטום אחד ברגע מסוים, אז הקוטביות נמשכת כל עוד האלקטרונים שם, אבל כשהם ממשיכים לזוז זה נעלם.
בch4 יש פחמן, שהוא מאוד אלקטרושלילי, אבל לא יודעת אם זה נחשב כי הוא באמצע, והקשרים הבין מולקולריים לא יהיו איתו. יכול להיות שעם המימנים יש קוטביות רגעית.
ואם אין, אז סטטיסטית יהיה מצב שבו האלקטרונים יהיו יותר בצד של אטום אחד ברגע מסוים, אז הקוטביות נמשכת כל עוד האלקטרונים שם, אבל כשהם ממשיכים לזוז זה נעלם.
בch4 יש פחמן, שהוא מאוד אלקטרושלילי, אבל לא יודעת אם זה נחשב כי הוא באמצע, והקשרים הבין מולקולריים לא יהיו איתו. יכול להיות שעם המימנים יש קוטביות רגעית.
שואל השאלה:
תודהה רבה לך עזרת לי ממש❤❤
תודהה רבה לך עזרת לי ממש❤❤
אנונימית
באותו הנושא: