6 תשובות
כן
תלוי בך, אצלי אישית המוח שלי יותר טוב בלילה
תלוי בך, אצלי אישית המוח שלי יותר טוב בלילה
אנונימי
שואל השאלה:
לא ציינתי שאני לומדת כבר מ10 אנגלית...
לא ציינתי שאני לומדת כבר מ10 אנגלית...
אנונימית
את לא תצליחי להתרכז לכי לישון
להתקלח להתרענן ללמוד קצת ואז ללכת לישון
שואל השאלה:
ללכת לישון או תרגילים??
ללכת לישון או תרגילים??
אנונימית
לשתי השאלות התשובה היא כן
באותו הנושא: