35 תשובות
תעשי קצת ותגידי שלא עשית הכל כי לא היה לך זמן אין ברירה
או שתעשי עכשיו קצת ובהפסקה קצת ומקסימום תדלגי על כמה סעיפים או שאלות ותגידי שלא הצלחת
להבא לנהל את הזמן נכון ולסדר שעות שינה בדחיפות
או שתעשי עכשיו קצת ובהפסקה קצת ומקסימום תדלגי על כמה סעיפים או שאלות ותגידי שלא הצלחת
להבא לנהל את הזמן נכון ולסדר שעות שינה בדחיפות
להכין אם באלך תעודה טובה אם את צריכה עזרה אני כאן לעזור
להכין
מצטערת אני שזה לא כיף באמת שאני מבינה
כל בן אדם נורמלי יבין אבל כמו שהסברת אין הרבה ברירות:(
מצטערת אני שזה לא כיף באמת שאני מבינה
כל בן אדם נורמלי יבין אבל כמו שהסברת אין הרבה ברירות:(
תכיני בבוקר
או שתעשי את זה מהר או שמחר תגיעי מוקדם לבית ספר ותבקשי מחבר/ה או שתעשי לפני השיעור
אם את באמת עייפה על תלכי מחר לבית ספר
תעתיקי את כל התשובות 5 דקות מטיקטק ותלכי לישון
שואל השאלה:
^^ מה השתגעת זה מלא חיסורים וגם יש שעתיים מתמטיקה וגם בחיים לא יתנו לי ההורים (אמא שלי בבית מחר אז אי אפשר לעבוד עליהם) ואם כן הם יהרגו אותי שבגלל הדחיינות שלי וזה שאני לא הולכת לישון בשעות סבירות אני לא אלך לבית ספר ועוד ביום שיש מתמטיקה שזה מבחינתם מעל הכל
^^ מה השתגעת זה מלא חיסורים וגם יש שעתיים מתמטיקה וגם בחיים לא יתנו לי ההורים (אמא שלי בבית מחר אז אי אפשר לעבוד עליהם) ואם כן הם יהרגו אותי שבגלל הדחיינות שלי וזה שאני לא הולכת לישון בשעות סבירות אני לא אלך לבית ספר ועוד ביום שיש מתמטיקה שזה מבחינתם מעל הכל
אם עד עכשיו את ערה לפחות עשית את זה?
שואל השאלה:
בקושי התקדמתי כי מרחתי את הזמן כמו מטומטמת והתבכיינתי על זה שאני לא אצליח לתפקד מחר אבל נקווה שזה ישתפר וההכנה שלי תהיה יותר יעילה ומהירה
בקושי התקדמתי כי מרחתי את הזמן כמו מטומטמת והתבכיינתי על זה שאני לא אצליח לתפקד מחר אבל נקווה שזה ישתפר וההכנה שלי תהיה יותר יעילה ומהירה
מבינה אותך יש לי מחר/היום מבחן בהיסטוריה ונשאר לי איזה 30 עמודים ללמוד ואני מורחת זמן אבל תתעסקי רק בזה
שואל השאלה:
אה בהיסטוריה ודברים כאלו המומחיות שלי זה ללמוד ברגע האחרון ולקבל ציון מדהים
אה בהיסטוריה ודברים כאלו המומחיות שלי זה ללמוד ברגע האחרון ולקבל ציון מדהים
אויש חלום שלי רגע היה לך כבר בכיתה יא מבחן?? אני חייבת עזרה
שואל השאלה:
לא היה לי מבחן עדיין בשום מקצוע אבל יש לי במתמטיקה בשישי הבא כיף חיים אבל במה את צריכה עזרה יש מצב שאני יכולה
לא היה לי מבחן עדיין בשום מקצוע אבל יש לי במתמטיקה בשישי הבא כיף חיים אבל במה את צריכה עזרה יש מצב שאני יכולה
אני לא מבינה יותר מדי מה זה החרטא הזה של מיליון שלבים להקמת מדינה לאומית כמה עמודים
שואל השאלה:
אוי תנחומיי היה לי את זה שנה שעברה פשוט משננים הכל בקול ואז חוזרים על זה במילים שלך עד שאת מבינה ומבלי להציץ ואם אין זמן אז קוראים פשוט רגיל אצלי זה נתפס
אוי תנחומיי היה לי את זה שנה שעברה פשוט משננים הכל בקול ואז חוזרים על זה במילים שלך עד שאת מבינה ומבלי להציץ ואם אין זמן אז קוראים פשוט רגיל אצלי זה נתפס
שואל השאלה:
אוף אני לא מתפקדת אני לא יכולה להמשיך אבל אני חייבת דיי הוא רוצה להרוג אותי המורה הזה
אוף אני לא מתפקדת אני לא יכולה להמשיך אבל אני חייבת דיי הוא רוצה להרוג אותי המורה הזה
אני מסכמת את הסיכום במחברת ולוקח לי שנים אני בעמוד 16 מתוך 50 בערך ועוד היה עמוד שלא כתבתי
כמה נשאר לך?
כמה נשאר לך?
שואל השאלה:
נשאר לי עוד מלא אני לא מצליחה להעתיק מטיקטק אפילו גם אתמול בקושי ישנתי גם בגלל לימודים אני מיואשת לגמרי אני לא יודעת איך אני אעבור מחר את היום גם אם אני אבריז משעתיים ראשונות ואגיע רק שיהיה מתמטיקה אני עדיין אשן איזה שעתיים שוב פעם (עד שאני אסיים מתמטיקה וזה)
נשאר לי עוד מלא אני לא מצליחה להעתיק מטיקטק אפילו גם אתמול בקושי ישנתי גם בגלל לימודים אני מיואשת לגמרי אני לא יודעת איך אני אעבור מחר את היום גם אם אני אבריז משעתיים ראשונות ואגיע רק שיהיה מתמטיקה אני עדיין אשן איזה שעתיים שוב פעם (עד שאני אסיים מתמטיקה וזה)
זה עצוב לשמוע את מה שאתן אומרות
אבל מצד שאני יש לי חיוך מוזר על הפרצוף כי סיימתי עם החרא הזה!
תשקיעו עכשיו תחייכו אחר כך!!!
אבל מצד שאני יש לי חיוך מוזר על הפרצוף כי סיימתי עם החרא הזה!
תשקיעו עכשיו תחייכו אחר כך!!!
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך אני אשרוד את זה באמת
אני לא יודעת איך אני אשרוד את זה באמת
הייתי במצב שלך (אפילו יותר גרוע)
רצו להעיף אותי מהבית ספר כל כך הרבה פעמים למרות שהייתי תלמידה ממש טובה _על העדרויות_
תשקיעי, בסוף את תקבלי ציונים גבוהים.
אם עכשיו את לא תעשי שיעורי בית זה ממש ידפוק לך את המגן.
המגן שלי היה 62 (כי לא עשיתי שיעורי בית והעדרויות), מבחן בגרות 89
ציון סופי 70 ומשהו
רצו להעיף אותי מהבית ספר כל כך הרבה פעמים למרות שהייתי תלמידה ממש טובה _על העדרויות_
תשקיעי, בסוף את תקבלי ציונים גבוהים.
אם עכשיו את לא תעשי שיעורי בית זה ממש ידפוק לך את המגן.
המגן שלי היה 62 (כי לא עשיתי שיעורי בית והעדרויות), מבחן בגרות 89
ציון סופי 70 ומשהו
אנונימית
כנל ישנתי איזה שלוש שעות אתמול אבל ישנתי צהריים וזה ה"מזל" שלי
שואל השאלה:
^^ אני תלמידה יחסית טובה כאילו יש לי ציונים טובים וגם זיכרון טוב שזה ממש עוזר למקצועות רבי מלל אבל מתמטיקה זה כבר סיפור אחר... כן עברתי אפילו קיבלתי 70 בתעודה של י אבל אין לי תחת לזה היכולת ריכוז שלי בבית מזעזעת כאילו בקטע קשה בכיתה אני כבר מתרכזת יותר טוב וגם אני מאחרת כרונית ואני משתדלת להכין שיעורי בית כמה שיותר אבל זה לא דבר קל ובעיקר שזה מתמטיקה
^^ אני תלמידה יחסית טובה כאילו יש לי ציונים טובים וגם זיכרון טוב שזה ממש עוזר למקצועות רבי מלל אבל מתמטיקה זה כבר סיפור אחר... כן עברתי אפילו קיבלתי 70 בתעודה של י אבל אין לי תחת לזה היכולת ריכוז שלי בבית מזעזעת כאילו בקטע קשה בכיתה אני כבר מתרכזת יותר טוב וגם אני מאחרת כרונית ואני משתדלת להכין שיעורי בית כמה שיותר אבל זה לא דבר קל ובעיקר שזה מתמטיקה
אני בדיוק כמוך רק שאני לא מאחרת אני נעדרתי מהבית הספר (כרונית מכיתה א' עד י''ב)
אנונימית
שואל השאלה:
אם הייתי ישנה צהרים אז מילא אבל לא ישנתי צהרים אז יש לך בטח איזה 6 7 שעות שזה אחלה אני באמת לא יודעת מה אני אעשה
אם הייתי ישנה צהרים אז מילא אבל לא ישנתי צהרים אז יש לך בטח איזה 6 7 שעות שזה אחלה אני באמת לא יודעת מה אני אעשה
אם את יכולה תעשי עכשיו את השיעורים
אם לא תלכי לישון ומחר בבוקר תגיעי מוקדם ותעתיקי מחברות או מטיקטק
מקסימום אם את לא יכולה להישאר עד סוף היום כי את עייפה תבואי רק למתמטיקה ותלכי הביתה
אם לא תלכי לישון ומחר בבוקר תגיעי מוקדם ותעתיקי מחברות או מטיקטק
מקסימום אם את לא יכולה להישאר עד סוף היום כי את עייפה תבואי רק למתמטיקה ותלכי הביתה
שואל השאלה:
^^ אה לא אני מגיעה בדרכ פשוט אני כמעט כל יום מאחרת לשיעור הראשון באיזה 10 דקות וחלק מזה זה כי אני ישנה מאוחר כי בשישי האחרון ישנתי ברבע ל12 ואז הרשתי לעצמי לקום רבע שעה לפני הזמן וזה היה מעולה כי הגעתי בזמן ואפילו היה לי זמן לארוחת בוקר אבל כן זה מעצבן הקטע של האיחורים והתכנון זמן שלי גרוע
^^ אה לא אני מגיעה בדרכ פשוט אני כמעט כל יום מאחרת לשיעור הראשון באיזה 10 דקות וחלק מזה זה כי אני ישנה מאוחר כי בשישי האחרון ישנתי ברבע ל12 ואז הרשתי לעצמי לקום רבע שעה לפני הזמן וזה היה מעולה כי הגעתי בזמן ואפילו היה לי זמן לארוחת בוקר אבל כן זה מעצבן הקטע של האיחורים והתכנון זמן שלי גרוע
שואל השאלה:
^^ אי אפשר לבוא רק למתמטיקה כי יגלו ואז ירשמו לי הסתלקות כי תכנית אסור לי לצאת מהבית ספר עד סוף היום
^^ אי אפשר לבוא רק למתמטיקה כי יגלו ואז ירשמו לי הסתלקות כי תכנית אסור לי לצאת מהבית ספר עד סוף היום
חיים את צריכה לסדר את השעות שינה ולעשות את השיעורים ישר שאת מגיעה הביתה או בבית ספר עם חברות (ככה את נפטרת מזה מהר)
אנונימית
תגידי להם שאת לא מרגישה טוב
שואל השאלה:
הקטע הוא שאחרי בית ספר אני עייפה וכן הבנתי שאני חייבת לסדר שעות שינה אני לא מטומטמת אבל לימודים יותר חשוב משעות שינה
הקטע הוא שאחרי בית ספר אני עייפה וכן הבנתי שאני חייבת לסדר שעות שינה אני לא מטומטמת אבל לימודים יותר חשוב משעות שינה
שואל השאלה:
^^וגם אם אני לא מרגישה טוב עדיין צריך שההורים יאשרו או שאפילו יבואו לאסוף אז בעייתי ואמא שלי בבית היא לא תבין למה חזרתי ככ מוקדם
^^וגם אם אני לא מרגישה טוב עדיין צריך שההורים יאשרו או שאפילו יבואו לאסוף אז בעייתי ואמא שלי בבית היא לא תבין למה חזרתי ככ מוקדם
33 תשובות ונעיצה אחת?? ותעשי סורי על הדיליי
שואל השאלה:
זה לא היה עוזר לי בכל מקרה כבר עבר השיעור אבל בסדר בכל מקרה לא הלכתי לבית ספר בסוף
זה לא היה עוזר לי בכל מקרה כבר עבר השיעור אבל בסדר בכל מקרה לא הלכתי לבית ספר בסוף
באותו הנושא: