6 תשובות
מבחן זה רגיל על נושא או חלק של חומר שלמדו עליו בכיתה
אם יש מבחן ארצי וכאלה אז מגן זה לפני המבחן הגדול, תכלס זה כמו מתכונת במילים אחרות והציון מתחלק בין שתיהן
בגרות זה מבחן על היקף חומר גדול יותר שבונה את הציון לבגרות (את רובו)
מתכונת עושים לפני בגרות וגם כאן הציון מתחלק בינהם
אם יש מבחן ארצי וכאלה אז מגן זה לפני המבחן הגדול, תכלס זה כמו מתכונת במילים אחרות והציון מתחלק בין שתיהן
בגרות זה מבחן על היקף חומר גדול יותר שבונה את הציון לבגרות (את רובו)
מתכונת עושים לפני בגרות וגם כאן הציון מתחלק בינהם
שואל השאלה:
הגיוני שרק התחלתי י' וקבעו לנו מתכונת במבוא לטכנו ב28 לחודש?
הגיוני שרק התחלתי י' וקבעו לנו מתכונת במבוא לטכנו ב28 לחודש?
כן
אני התחלתי לעשות בגרויות בי'
הכי טוב ככה פחות עומס בשנתיים אח''כ
אני התחלתי לעשות בגרויות בי'
הכי טוב ככה פחות עומס בשנתיים אח''כ
שואל השאלה:
זה לא ממש בחירה
אצלנו בבית ספר יש רק רק את ה30% של לשון בי' והרוב בי''א
זה לא ממש בחירה
אצלנו בבית ספר יש רק רק את ה30% של לשון בי' והרוב בי''א
ברור שזה לא בחירה שלך מתי להתחיל
רק אומרת שזה טוב שהבית ספר שלך מתחיל לכם כבר בי' כי אח''כ יהיה פחות עומס
רק אומרת שזה טוב שהבית ספר שלך מתחיל לכם כבר בי' כי אח''כ יהיה פחות עומס
בגרות - מבחן חיצוני של משרד החינוך שקובע לך את רוב הציון הסופי שלך בתעודת הבגרות.
מתכונת - מבחן מסכם, דמוי בגרות, שמטרתו לשקף את הבגרות מבחינה מבנה הבגרות, היקף חומר ורמת השאלות. מבחן זה הוא בדר"כ בעל ההשפעה הרבה ביותר על ציון ההגשה.
ציון הגשה - הציון איתו את ניגשת לבגרות. מורכב מעיקר מ: ציוני מתכונות, ציוני מבחנים ובחנים במהלך השנה, ציוני עבודות (אם היו) ותלמידאות. ציון ההגשה בדר"כ מהווה 30% מהצוון הסופי של השאלון אליו ניגשת, אך לא תמיד (למשל: במתמטיקה החלוקה בין ציון ההגשה לציון הבגרות היא 50%-50%).
לגבי מבוא לטכנו - זה מקצוע פנימי שמופיע לך בתחתית תעודת הבגרות יחד עם שאר המקצועות הפנימיים. ציונו אינו משפיע על ממוצע הבגרויות, זהו בסה"כ מקצוע חסם שצריך לקבל בו ציון עובר כדי לקבל תעודת בגרות. אצלכם כנראה בוחרים לתת ציון על סמך מבחנים. אני אישית למדתי מבוא לביולוגיה בכיתה י' ואני זוכר שהציונים נקבעו על סמך עבודות.
מתכונת - מבחן מסכם, דמוי בגרות, שמטרתו לשקף את הבגרות מבחינה מבנה הבגרות, היקף חומר ורמת השאלות. מבחן זה הוא בדר"כ בעל ההשפעה הרבה ביותר על ציון ההגשה.
ציון הגשה - הציון איתו את ניגשת לבגרות. מורכב מעיקר מ: ציוני מתכונות, ציוני מבחנים ובחנים במהלך השנה, ציוני עבודות (אם היו) ותלמידאות. ציון ההגשה בדר"כ מהווה 30% מהצוון הסופי של השאלון אליו ניגשת, אך לא תמיד (למשל: במתמטיקה החלוקה בין ציון ההגשה לציון הבגרות היא 50%-50%).
לגבי מבוא לטכנו - זה מקצוע פנימי שמופיע לך בתחתית תעודת הבגרות יחד עם שאר המקצועות הפנימיים. ציונו אינו משפיע על ממוצע הבגרויות, זהו בסה"כ מקצוע חסם שצריך לקבל בו ציון עובר כדי לקבל תעודת בגרות. אצלכם כנראה בוחרים לתת ציון על סמך מבחנים. אני אישית למדתי מבוא לביולוגיה בכיתה י' ואני זוכר שהציונים נקבעו על סמך עבודות.
באותו הנושא: