9 תשובות
מה שאת מרגישה בנוח איתו
זה מאוד תלוי בסגנון שלך, בסגנון העוקבים, ובעיקר בנושא וההקשר.
בטח שלא
אלוקים עם ה
ולא אדו(וההמשך)
כל השאר אפשר
לדעתי איזה שם שאת מרגישה הכי נוח לכתוב איתו.
למה שתכתבי משהו שקשור לאלוהים בסטורי זה נשמע ככ לא נחוץ
לדעתי פשוט תכתבי: אבא שבשמיים או אלוקים
הדבר
הקב"ה לדעתי או ה'
תלוי בסיטואציה. בדר"כ קוראים לו הקב"ה כדי להימנע מלומר את השם שלו שהרי כתוב בעשרת הדברות לא תשא את שם ה' אלוקיך לשווא.
תלוי בסיטואציה.