התחברות
הרשמה
בקשת הצדקה במשוב נשלחת למורה ששמה את החיסור או למחנכת?
4 באוקטובר 2021, 15:24
מורים
חיסורים
משוב
ציונים
כיתה
תשובה אחת
למחנכת
מ
מי רוצה להיות חבר שלי?
באותו הנושא:
אם אני שולחת למורה הודעה במשוב וזה לא מופיע בעמוד הראשי, זה אומר שזה לא נשלח?
יש לי ימי מחלה ואני צריכה בקשת הצדקה במשוב, איך עושים את זה???
איך מבקש הצדקה על אי הכנת שיעורי בית במשוב
זה נורמאלי לכתוב בשעה כזאת למורה שלי במשוב?
אני באירוע משפחתי לרשום למורה שלי וזה יחשב הצדקה?
לא באתי היום לבית ספר ואין לי הצדקה רעיונות להצדקה שהמורים יאמינו בבקשה
נעים לשלוח למורה איזה 3 שאלות קטנות במשוב?
מי רואה את כל ההצדקות שלי במשוב??
זה בסדר לשלוח למורה הודעה במשוב עכשיו?
פאדיחה לשלוח למורה הודעה במשוב אם שלחתי לפני יומיים הודעה ולפני שבוע הודעה?
איך אני שולחת למורה שלי את העבודה שעשיתי במשוב