6 תשובות
זה מפעם
היום זה קורה פחות
נראה לי
כי ככה זה אנשים
כי לפעמים כשאת לא מגדירה את עצמך את מרגישה אבודה, וכשאת מגדירה ההגדרה נותנת לך להבין דברים לגבי עצמך.
שואל השאלה:
ההפך, זה רק החמיר עם הזמן^^^
אנונימית
כשאין הגדרות לדברים אנשים מתבלבלים.
לזה פשוט הרגילו אותנו
מסכימה איתך נותנים לזה יותר מידי מחשבה לפעמים