2 תשובות
זה לא עובד ככה מאמי
לא עבדתי שנה שלמה על ביוחקר בשביל פשוט לשלוח את זה לאנשין
לא עבדתי שנה שלמה על ביוחקר בשביל פשוט לשלוח את זה לאנשין
שואל השאלה:
^ לא יודע מה איתך אבל שלחתי את כל העבודות שלי של ה30 אחוז בספרות ותנך, מעבדות כימיה ו20 אחוז אזרחות לול
אנשים תמיד מחזירים עבודות :)
בכל מקרה השגתי כבר ביוחקר
^ לא יודע מה איתך אבל שלחתי את כל העבודות שלי של ה30 אחוז בספרות ותנך, מעבדות כימיה ו20 אחוז אזרחות לול
אנשים תמיד מחזירים עבודות :)
בכל מקרה השגתי כבר ביוחקר
באותו הנושא: