6 תשובות
בולמיה- הפרעת אכילה שמבוססת על הרעבה עצמית ואז התקפי זלילה שלרוב מסתיימות סביב האסלה
אנורקסיה- הרעבה עצמית למשך זמן ממושך (מספר שעות, ימים) ההפרעה גורמת לדיכוי באופן קיצוני באכילה כך שהאכילה לגמריי קטנה
אכילה כפייתית- אכילת יתר, היא מתפיינת בעיקר באכילה מרובה של מזון רב
אלו ההכי מוקרים, כמובן שיש יותר והפרעת אכילה לא מתבססת על משקל
מוכרים מה
יש גם הפרעת אכילה לא ספציפית שזה ערבוב של כמה סוגי הפרעות אכילה או הפרעת אכילה מסויימת בלי כל הקריטריונים. לגבי התגובה של ישלי דודא, לדעתי אנורקסיה זאת מחלה לא "מחלה" וגם המילים הפרעות אכילה מתייחסות לכל סוגי הפרעות האכילה, לא רק אנורקסיה.