6 תשובות
יש תקלה עולמית לפי מה שהבנתי
את עכשיו בטלפון
אנונימי
מעבירה תזמן בטיקטוק וסטיפס
לט בלי טלפון אבל בלי וואטצאפ ואינסטגרם כן
הא הלם איך אנחנו שורדים בלי הטלפוניםם????
למה כולם מתנהגים כאילו פאקינג מטאריט פגע בירח ועכשיו חתיכות שלו נופלות לכדר הארץ.
עוד כמה שעות יחזור, תפסיקו להיות אובססיבים.
נראה לי טיקטוק אחראים על זה בשביל שכולם ילכו לאפליקציה שלה
אנונימית