4 תשובות
תלוי בריב
יש ריבים שבונים את הזוגיות ויש ריבים שמשם זה רק מידרדר
נראה שאתם התקרבתם
יש ריבים שבונים את הזוגיות ויש ריבים שמשם זה רק מידרדר
נראה שאתם התקרבתם
המצב הזה הוא לא רק שחור ולבן. יש הרבה יותר מצבים ולא רק "מתח באוויר" או "קירוב חזק"..
יכול ליהיות שהוא פשוט טעה ומרגיש רע עם עצמו, ולהפך ירצה להיפגש איתך ולדאוג שאת לא פגועה מימנו.
ריבים קורים לכולם, תחשבי על ריב שהיה לך עם חברה או ההורים.. זה לא תמיד ניגמר בקירוב או ריחוק, לפעמים הריב פשוט ניגמר וזהו.
אל תפחדי תשלחי הודעה ותציאי לצאת, זה חבר שלך את לא צריכה לפחד מהתגובה, מאמינה שהכל בסדר ביינכם עכשיו
יכול ליהיות שהוא פשוט טעה ומרגיש רע עם עצמו, ולהפך ירצה להיפגש איתך ולדאוג שאת לא פגועה מימנו.
ריבים קורים לכולם, תחשבי על ריב שהיה לך עם חברה או ההורים.. זה לא תמיד ניגמר בקירוב או ריחוק, לפעמים הריב פשוט ניגמר וזהו.
אל תפחדי תשלחי הודעה ותציאי לצאת, זה חבר שלך את לא צריכה לפחד מהתגובה, מאמינה שהכל בסדר ביינכם עכשיו
כן.
אבל תלוי על מה הריב יכול להיות. שהוא יפרק הכל או ירחיק
אבל לרוב הוא מחזק מאוד
אבל תלוי על מה הריב יכול להיות. שהוא יפרק הכל או ירחיק
אבל לרוב הוא מחזק מאוד
יש ריב ויש ויכוח ריב זה כאשר נעשה הדבר בצעקות והשפלות ואז מתרחקים יותר ויותר אבל ויכוח כמו מה לאכול מה לעשות והם דנים ביניהם בצורה נורמלית מתחברים יותר בהצלחה רבה!!