25 תשובות
שואל השאלה:
מה קרה לך? אשמח שתגידי..
אמאלה קרה לי גםם
עברתי מורה כי הוא פשוט לא היה מלמד ואהבתי אותו אבל הוא היה ממש נחמד וזה מבאס
שואל השאלה:
כן, ממש היה לי כיף לבוא לשיעורים שלו.. יצא לי לדבר איתו ביום חמישי רשמתי לו סליחה וזהו.. מה את מציעה לי לעשות?
אויש תקשיבי גם אני באותו סיפור
שואל השאלה:
מה קרה? אשמח שתספרי לי בפרטי
שואל השאלה:
כן וגם האנונימית השניה
שואל השאלה:
אני לא יכולה לענות להודעות, אבל עברו ארבעה חודשים מאז עבר לי מהסיפור עצמו אבל ככול שהזמן עובר ואני נמצאת עם המורה החדש אני מתגעגעת אשמח שתשאירי את המספר שלך.. אשמח לפרוק איתך על זה
שואל השאלה:
ואי כמו שלי עכשיו
אמאלה גם אצלי זה בול
אותי הוא פשוט לא היה גם מלמד בכלל והרגשתי קצת שאני מבזבזת את הזמן שלי לפעמים
אבל הוא היה נחמד ברמות והיה לי כיף איתו בשיעורים אז זה מבאס
שואל השאלה:
הייתי פשוט מספרת לו הכל. היה מפתח שיחות..
שואל השאלה:
ואני סגורה עם זה שאיתי עכשיו והוא מלמד יותר באינטנסביות אני ממש מחכה לררבע שאני אראה אותו באחד השיעורים שלי
שואל השאלה:
כן, מה את מציעה לי לעשות? לא כייף לי עם זה שאני איתו עכשיו זה נטו ללמוד וקשה לי.. זה מבאס אותי רצח..
שואל השאלה:
איך את מתיעה לי לשמור על קשר? מה לעשות?
אוף אני גם באותו סיפור ואני באמת לא יודעת
שואל השאלה:
אבל אני רוצה לשמור, אם כן מה את מציעה כאילו איך?
שואל השאלה:
לא יודעת אני ממש מציעה, כאילו מה להגיד לו?
שואל השאלה:
אבל אם נגיד אני ממש רוצה, מה היית עושה?
שואל השאלה:
ואם אני אגיד שבאלי לחזור ללמוד אצלו מה אני יעשה? לפני שלושה חודשים הוא לא הסכים בשום פנים ואופן להחזיר אותי
תקשיבי אחותי אל תחזרי ללמוד אצלו בגלל סיבה כזאת
אם עברת ממנו אפילו שהיה לך כיף איתו בשיעורים כנראה יש סיבה מספיק טובה
אם הוא היה מורה טוב אז כן זה לגיטימי
שואל השאלה:
זה בסדר שאשאל את המורה שאני נמצאת איתו עכשיו אם הוא והמורה שהיה לי אם הם בקשר? רציתי לשאול אותו איך הוא
באותו הנושא: