15 תשובות
יותר קל
הרבה יותר קל
ממה שראיתי מחבר הרמה שלכם זה הרבה שלנו (הדתיים) בכיתה ה-ו
ממה שראיתי מחבר הרמה שלכם זה הרבה שלנו (הדתיים) בכיתה ה-ו
הרבה יותר אני בבית ספר דתי ופעם הייתי בחילוני
בטח
בטח אין פרשנים ומליון דברים לדעת
מן הסתם
תנך בביתי ספר חילונים לומדים בצורה שונה לגמרי כמו ספרות.
ברור
בטח
תנך בבית ספר חילוני חצי כיתה ישנים
כן משמעותית
הרבה יותר, זו ממש חפיפה
אנונימית
כן
זה פחות התעמקות
זה פחות התעמקות
חדמש ברור
באותו הנושא: